Schoolopleiders_Lentiz_SCOOLopleidingsschool

Nieuwe website SCOOL opleidingsschool

De nieuwe website van SCOOL opleidingsschool staat live. Wil jij meer weten over SCOOL opleidingsschool, over onze visie, over onze begeleiding en hoe je je kunt aanmelden? Lees verder op de site!

Op de nieuwe site vind je alle informatie over onze opleidingsschool. Een sterke samenwerking tussen de partners Lentiz, ICLON – universiteit Leiden, SEC – TU Delft en Hogeschool Rotterdam.

SCOOL opleidingsschool biedt studenten de mogelijkheid om werkervaring op te doen in het onderwijs en alle aspecten van het vak in de praktijk te leren. Innovatief en toekomstbestendig onderwijs vraagt om veelzijdige, nieuwsgierige docenten die verder gaan dan alleen kennisoverdracht. Misschien wel iets voor jou? De schoolopleiders van de Lentiz-scholen staan klaar om de nieuwe studenten te ontvangen.